🌡️Individuell måling av varme – litt informasjon 🙋🏻

7 november 2024 - 17:12 - Skrevet av Aleksander Løkke-Sørensen - Kategori: Informasjon - Del på Facebook - Del på Twitter

Mange lurer sikkert på når faktura fra Lyse kommer? Fakturaen er forsinket på grunn av at Lyse bytter fakturasystem i disse dager og siden vi er ny kunde går vi rett inn i det nye systemet. Vi vil sende ut SMS så snart vi får beskjed om dato for utsendelse. De beklager problemene dette medfører for oss. Når faktura kommer vil den bli sendt som efaktura med mindre man har reservert seg i mot dette.

Alle fikk fra 01. august ca. 1500 kr ( i snitt) redusert husleie. Den reduserte summen bør du sette av månedlig for å betale faktura fra lyse for fjernvarmeforbruk. Vi minner om at regningene nå vil variere fra måned til måned og at faktura for desember, januar og februar vil historisk sett være de med størst sum.

Tilgang til app!

Alle vil når de mottar første faktura fra Lyse få tilgang til deres app. Her kan man følge med på forbruk og hente ut faktura dersom man skulle ønske det. Det kommer mer informasjon om dette etter at første faktura er sendt ut.

Kontaktinformasjon Lyse Energiservice

Telefon kundeservice: 51 90 80 90

Chat: www.lyse.no/kundeservice

Spørsmål og svar om Lyse Energiservice: trykk her

Mangler du en måler eller ønsker du å komme i kontakt med Brunata som er ansvarlig for installeringen?

Brunata kontaktinformasjon:

Telefon: 64 86 50 86, tast objektnummer 62618

E-post: brunata@brunata.no


Denne artikkelen handler om:
Fant du det du lette etter?
Ja Nei