Videre drift frem til nytt styre

14 april 2024 - 19:47 - Skrevet av Aleksander Løkke-Sørensen - Kategori: Informasjon - Del på Facebook - Del på Twitter

Styret har mottatt krav om ekstraordinær generalforsamling som følge av planlagt trefelling. Som tidligere kommunisert anser styret at vi ikke har den nødvendige tillitten og styret vil trekke seg fra sine verv. 

Vi vil sørge for at ekstraordinær generalforsamling blir gjennomført, gjennomføre ordinær generalforsamling og informere valgkomiteen om hvilket arbeid som nå må gjøres.

Siden vi fra nå og frem til ordinær generalforsamling ikke har et aktivt styre har vi laget en liten huskeliste dersom det skulle skje noe.

📧 Henvendelser til styret@olanarr.no, telefon og på vibbo.no

Henvendelser til styret vil som hovedregel ikke bli besvart. Vi vil følge med å besvare de henvendelse som haster. OBOS har ikke kapasitet til å besvare diverse henvendelser. Så fort et nytt styre er valgt vil man som vanlig kunne ta kontakt via vibbo, e-post og telefon.

🚒 Brann 

Ved brann må du ringe 113. Send e-post til styret@olanarr.no så vil vi sørge for å melde fra til forsikringsselskap som da vil kontakte de som trenger bistand.

🔧 Vannlekkasje

Kontakt rørlegger. Se oppslag ved oppslagstavla for kontaktinformasjon. 

🚗 Parkering

Oppsigelse meldes til parkering@olanarr.no. Det vil ikke bli leid ut nye plasser før nytt styre er på plass. Parkeringsbevis for parkering i bakgården og andre steder på borettslagets eiendom vil ikke bli skrevet ut. Benytt deg av kommunens plasser som er tilgjengelig i hele Ola Narr og Frydens gate.

🛠️ Vaktmester

Vaktmester går ut i pappapermisjon fra 19. april frem til slutten av august. Det skulle vært ansatt en vikar men dette utgår når borettslaget ikke har en arbeidsgiver. Når et nytt styre er valgt får de avgjøre om det skal leies inn en vikar eller om vi skal klare oss med de håndverkerne vi allerede har avtale med. 

🇳🇴 Flaggheising og korps 17.mai

Den årlige tradisjonen med flaggheising og korps på 17.mai vil ikke bli gjennomført. Det blir heller ikke flagget ved andre anledninger.

🪴 Dugnad

Dugnaden som skulle gjennomføres 29. april er avlyst. Hjelp gjerne til med å plukke søppel rundt omkring i borettslaget.

🔑 Leie av velferdsrom

Det er ikke mulig å leie velferdsrommet fra nå og frem til nytt styre er på plass. De som allerede har booket er blitt kontaktet for betaling og deling av nøkkel i perioden uten styre.

🚪 Åpent styrerom

Vil være stengt inntil et nytt styre er på plass.

🛡️ Forsikring

Forsikringssaker meldes via vår hjemmeside. Egenandel belastes beboer, kontantoppgjør tillates ikke.

🔒 Låser som ikke virker 

Meldes til låsesmed. Se oppslag ved oppslagstavla for kontaktinformasjon. 

⚡ Strømbrudd

Kontakt elektriker. Se oppslag ved oppslagstavla for kontaktinformasjon. 

🏡 Skal du selge og har spørsmål?

Ta kontakt med Christine. Hun svarer på det hun vet svaret på.

🌡️ Individuell måling

Har du spørsmål om individuell måling må dette rettes til Brunata på tlf 64 86 50 86 eller brunata@brunata.no.

 

🏛️ Ekstraordinær generalforsamling

Denne vil kalles inn til i løpet av få dager og gjennomføres etter lovens bestemmelser. Innkalling sendes på samme måte som vanlig generalforsamling via vibbo.no. Eier vil motta SMS og e-post. 

🤝 Valgkomiteen søker deg!

Er du interessert i å sitte i styret? Meld din interesse eller nominer en kandidat ved å sende e-post til valgkomite@olanarr.no

📅 Ordinær generalforsamling, når gjennomføres den?

Den ordinære generalforsamlingen gjennomføres i løpet av juni. Dato vil bli publisert så snart alt forarbeid er på plass og ny innstilling til styre er på plass.

 

Vi synes situasjonen er svært uheldig og beklager så mye ulempene dette medfører for dere som beboere. Vi håper at flest mulig benytter seg av muligheten til å delta på en ekstraordinære generalforsamlingen og ordinær generalforsamling.

Hilsen Aleksander, Magnus, Rune, Mariann ,Anne Line, Halina og Markus 


Denne artikkelen handler om:
Fant du det du lette etter?
Ja Nei